2009. június 24., szerda

Álmaink útján #2

Az utóbbi hetekben több volt a tennivalóm, mint ahogy vártam, terveztem, most viszont úgy néz ki, hogy lesz elég időm arra, hogy művemet trilógiává bővítsem.
Az első rész (1996-2000) korrekcióra (két-három hónap elcsúszás a sztoriban), némi hibajavításra (mondatszerkesztés) és képbeszúrásra szorul (még a héten meg lesz ha minden terv szerint alakul): Álmaink útján, azaz marad a cím
A második rész (2000-2004): A nem várt siker címmel (utalva a Panzers Phase One piaci szereplésére)
Harmadik rész (2004-2008) címe pedig Keserű ébredés. (még ma sem tudom eldönteni, hogy kinek lehetett keserűbb az ébredés, a viharsarki bandának, vagy Lajoséknak, csapatuknak). Ez a rész hozzám közvetve eljutott információk alapján lesz összerakva. Miért ment szerintem csődbe a Storm, milyen folyamatok játszottak szerepet a csődben. Milyen irányba indult a cég és miért.

Lehet nagy fába vágtam a fejszém...

"A következő fejezettől viszont már igyekszem kerülni a jelzőket, nem kívánok minősíteni senkit és semmit és a nevek szintén meg lesznek változtatva ott is. Célom nem az, hogy akikkel nem volt jó a kapcsolatom az évek alatt, azokat megsértsem, hanem az, hogy átadjak egy információcsomagot, amit hasznosítani tud az olvasó."

2 megjegyzés:

  1. Szia Spender!
    Ide is leírom hátha: érdekelne egy elérhetőség amin "zargathatlak". (blogspoton is írtam)

    Köszi

    Dani

    VálaszTörlés