2009. március 25., szerda

Áttekintő

Azt gondoltam, hogy írok az egyik szakmai körökben legmérvadóbb szakportál értékeléseit felhasználva egy összegzést. A GEPARD engine életútja.

Stormregion KFT:
S.W.I.N.E. - 7.8
Panzers Phase One - 8.8

Szakadás utáni "Stormregion" KFT:
Panzers Phase Two - 8.3
Rush for Berlin - 7.8
Rush for the Bomb - ?
Codename Panzers - Cold War - 5.5

Szerintem nagyon lejön belőle, hogy a Gepard engine hogy értéktelenedik el évről-évre, játékról-játékra - miután a PP1 elkészülte után nem lett továbbfejlesztve. (*) Talán a "Stormregion"nak nem kellett volna leragadni amellett, amit "lenyúltak" azok a gengszterek. Szerintem a felperes volt a tolvaj, a lenyúló, hiszen ha az az övé lett volna (nem csak jogi értelemben) és köze lett volna hozzá, akkor tudta volna, hogy a távozók után újonnan felvett programozók mit csinálnak programozás helyett. Lett volna rálátása az egészre, és ehhez nem is kell programozói tudás. (Csak cégvezetői.) Az pedig máris még komikusabbá teszi az egészet, hogy a felperesek, a cégvezetők között tudtommal volt egy programozó.

(*) Persze, persze, tudom én, most már a CP:CW-ben van fizika és szaggató-lefagyó rutin is lett belebuherálva... csak az szerintem kevés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése