2009. március 29., vasárnap

Millióval dobálózni

Egy érdekes vita alakult ki a konkurenciánál. Fizetésről van szó.
Hogy aszondja:

hát ez elég gyér egy fizetés, persze kinek milyen
de egy vidéki aki 100 ruppot fizet albérletre annak ez röhej
azt hittem legalább fél misi nettoba
ha meg még minimálbéren bejelentve akkor inkább nem is kommentálom

ha ennyit birnak fölmutatni a cégek egy tehetséges embernek akkor én nem is akarok játékfejlesztö lenni
1. Lehet 290 ruppot is fizetni albérletre, öcsém 35ezret fizetett, amíg ketten, haverjával béreltek egy 70ezres albérletet.
2. Aki tehetséges, az idővel megtanulja, hogy hogyan gazdagodjon meg a tehetségéből.
3. A játékfejlesztés egy igazi játékfejlesztőnek elsősorban nem a pénzről szól, hanem az önmegvalósításról és az abból fakadó, azt követő sikerélményből. Persze aki volt szakmában és mindebből kimaradt és nem is látta, értette, hogy másnak mit jelent, annak csak a számjegyek maradnak. Viszont a tapasztalatom az, hogy akinek csak a számjegyek számítanak, annak Isten pénze sem elég, hogy egyről a kettőre jusson az életben, ugyanis épp azért számít neki az összeg, mert nem tud gazdálkodni kevesebb pénzzel. Például olcsóbb albérlet is létezik: www.expressz.hu.
4. A "Stormregion" KFT-ben tudtommal nettó 200ezer volt a minimálbér, a legutolsó teszter annyit kapott. Nem minden játék sikerül úgy, nem minden játék hoz annyi casht a konyhára, mint a Panzers Phase One... Viszont képzeljük el, hogy azok, akik 2004 májusától valóban dolgoztak a "storm"ban, megpróbálták kihozni az egyszerű klónokból, amit tudtak, azok mennyit kereshettek volna ha nincs többtucat kolonc, töltelékember a cég nyakán. Gondolom az idézett személy is utóbbiak közé tartozott, mert ha nem közéjük tartozott volna, akkor ő maga írta volna a 3-as pont első mondatát annak, aki fizetéssel érvel játékfejlesztésnél. Még akkor is azt írta volna, ha elhagyta a szakmát, ahogy én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése